Główny Specjalista ds. Zamówień Publicznych, Warunków Kontraktowych

Pro-Tra Building Sp. z o.o. to Polska firma z 30 letnią tradycją.

Specjalizujemy się w sektorach budownictwa: drogowego, kubaturowego, sieci i instalacji sanitarnych, elektrycznych, teletechnicznych oraz hydrotechnicznych.

Kompleksowo realizujemy inwestycje drogowe – projektujemy, budujemy i oddajemy do użytkowania.

Zatrudniamy ponad 300 pracowników, posiadamy własną bazę transportową, park specjalistycznych maszyn, wytwórnię mas bitumicznych, laboratorium oraz kopalnię kruszyw.

Do naszego zespołu poszukujemy kandydatów na stanowisko:

Główny Specjalista ds. Zamówień Publicznych, Przygotowania i Realizacji Warunków Kontraktowych.

Wymagania:

– Minimum 5 lat doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku
– Wykształcenie wyższe techniczne budowlane
– Znajomość procesu budowlanego
– Znajomość Ustawy Prawa Zamówień Publicznych
– Praktyczna znajomość i umiejętność sporządzania dokumentów formalnych z zakresu procesu przetargowego i realizacji budów
– Umiejętność obsługi pakietu MS Office, w szczególności MS Word, Excel, Outlook, programu kosztorysowania Norma
– Doświadczenie przy zawieraniu umów o roboty budowlane
– Doświadczenie w pracy przy realizacji Kontaktów w tym w oparciu o FIDIC
– Umiejętność sporządzania kosztorysów w oparciu o KNR, sporządzanie przedmiarów robót na podstawie dokumentacji technicznej
– Umiejętności negocjacyjne i analitycznego myślenia
– Dobra organizacja pracy, samodzielność, umiejętność ustalania priorytetów, odpowiedzialność
– Umiejętność pracy pod presją czasu

Zakres obowiązków:

– Identyfikacja warunków kontraktowych wszystkich stron Umowy
– Analiza dokumentacji technicznej, przedmiarów robót, specyfikacji technicznych
– Kosztorysowanie robót budowlanych ( priorytetowa branża : drogi)
– Rozpoznanie zakresów robót nieobjętych Kontraktem oraz składanie wniosków roszczeniowych w zakresie robót dodatkowych
– Analiza dokumentów przetargowych danego postępowania przetargowego
– Przygotowanie dokumentów dla danego postępowania przetargowego oraz składanie oferty zgodnie z warunkami określonymi w SWZ
– Współdziałanie z innymi komórkami organizacyjnymi w zakresie realizacji kontraktów, przygotowania przetargów
– Uczestnictwo w naradach technicznych, negocjacjach z zamawiającym w zakresie zawierania umów, roszczeń i robót dodatkowych itp. oraz przygotowywanie niezbędnych dokumentów w ramach realizowanych zadań
– Współpraca przy zawieraniu umów o roboty budowlane
– Monitorowanie procesu prac projektowych realizowanych w systemie zaprojektuj i wybuduj

Oferujemy:

– Pewne i stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę
– Nowoczesne narzędzia pracy
– Atrakcyjne wynagrodzenie adekwatne do osiąganych wyników
– Możliwość rozwoju
– Współpracę z doświadczoną kadrą
– Pakiet benefitów (m. in. Opieka medyczna PZU, ubezpieczenie grupowe, karta multisport

Aplikuj online


SPRAWDŹ INNE OFERTY KARIERY