Pro-Tra Building Sp. z o.o. to Polska firma z 30 letnią tradycją.
Specjalizujemy się w sektorach budownictwa: drogowego, kubaturowego, sieci i instalacji sanitarnych, elektrycznych, teletechnicznych oraz hydrotechnicznych.
Kompleksowo realizujemy inwestycje drogowe – projektujemy, budujemy i oddajemy do użytkowania.
Zatrudniamy ponad 300 pracowników, posiadamy własną bazę transportową, park specjalistycznych maszyn, wytwórnię mas bitumicznych, laboratorium oraz kopalnię kruszyw.
Do naszego zespołu poszukujemy kandydatów na stanowisko:
Główny Specjalista ds. Zamówień Publicznych, Przygotowania i Realizacji Warunków Kontraktowych
Wymagania:
- Minimum 5 lat doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku
- Wykształcenie wyższe techniczne budowlane
- Znajomość procesu budowlanego
- Znajomość Ustawy Prawa Zamówień Publicznych
- Praktyczna znajomość i umiejętność sporządzania dokumentów formalnych z zakresu procesu przetargowego i realizacji budów
- Umiejętność obsługi pakietu MS Office, w szczególności MS Word, Excel, Outlook, programu kosztorysowania Norma
- Doświadczenie przy zawieraniu umów o roboty budowlane
- Doświadczenie w pracy przy realizacji Kontaktów w tym w oparciu o FIDIC
- Umiejętność sporządzania kosztorysów w oparciu o KNR, sporządzanie przedmiarów robót na podstawie dokumentacji technicznej
- Umiejętności negocjacyjne i analitycznego myślenia
- Dobra organizacja pracy, samodzielność, umiejętność ustalania priorytetów, odpowiedzialność
- Umiejętność pracy pod presją czasu
Zakres obowiązków :
- Identyfikacja warunków kontraktowych wszystkich stron Umowy
- Analiza dokumentacji technicznej, przedmiarów robót, specyfikacji technicznych
- Kosztorysowanie robót budowlanych ( priorytetowa branża : drogi)
- Rozpoznanie zakresów robót nieobjętych Kontraktem oraz składanie wniosków roszczeniowych w zakresie robót dodatkowych
- Analiza dokumentów przetargowych danego postępowania przetargowego
- Przygotowanie dokumentów dla danego postępowania przetargowego oraz składanie oferty zgodnie z warunkami określonymi w SWZ
- Współdziałanie z innymi komórkami organizacyjnymi w zakresie realizacji kontraktów, przygotowania przetargów
- Uczestnictwo w naradach technicznych, negocjacjach z zamawiającym w zakresie zawierania umów, roszczeń i robót dodatkowych itp. oraz przygotowywanie niezbędnych dokumentów w ramach realizowanych zadań
- Współpraca przy zawieraniu umów o roboty budowlane
- Monitorowanie procesu prac projektowych realizowanych w systemie zaprojektuj i wybuduj
Oferujemy:
- Pewne i stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę
- Nowoczesne narzędzia pracy
- Atrakcyjne wynagrodzenie adekwatne do osiąganych wyników
- Możliwość rozwoju
- Współpracę z doświadczoną kadrą
- Pakiet benefitów (m. in. Opieka medyczna PZU, ubezpieczenie grupowe, karta multisport)
Zakres obowiązków:
-
Prowadzenie pełnej księgowości spółki zgodnie z obowiązującymi przepisami
-
Dekretowanie i księgowanie dokumentów w systemie księgowym
-
Kontrola dokumentów pod względem formalnym i rachunkowym
-
Prowadzenie rozliczeń z ZUS i US, sporządzanie deklaracji podatkowych wymaganych przepisami prawa podatkowego (CIT, VAT, VAT-UE, JPK i inne)
-
Udział w sporządzaniu rocznych sprawozdań finansowych
-
Sporządzanie miesięcznych raportów na potrzeby zarządu oraz instytucji zewnętrznych
-
Sporządzanie raportów na potrzeby GUS
-
Prowadzenie ewidencji środków trwałych spółki
-
Odpowiedzialność za procedurę potwierdzania sald z kontrahentami, rozliczanie inwentaryzacji aktywów firmy, prowadzenie wszystkich ewidencji księgowych
-
Wprowadzanie płatności do bankowości elektronicznej
-
Współpraca z innymi działami firmy
Wymagania:
-
Wykształcenie w zakresie rachunkowości lub ekonomii
-
Kilkuletnie doświadczenie w pracy na stanowisku księgowym
-
Dobra znajomość przepisów podatkowych, ustawy o rachunkowości, przepisów ustawy o systemie ubezpieczeń społecznych oraz pozostałych przepisów niezbędnych do realizacji obowiązków
-
Umiejętność szybkiego diagnozowania i rozwiązywania problemów, analizy danych, wyciągania wniosków, planowania i monitorowania działań pod względem ich kosztów i efektywności
-
Dokładność, odpowiedzialność, terminowość i dobra organizacja pracy
-
Znajomość programu Enova
Oferujemy:
-
Pewne i stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę lub działalności gospodarczej (B2B)
-
Ciekawą pracę w firmie o ustabilizowanej pozycji na rynku
-
Wynagrodzenie adekwatne do posiadanego doświadczenia i umiejętności
-
Możliwość rozwoju zawodowego oraz niezbędne narzędzia pracy
-
Pracę w zgranym i ambitnym zespole
-
Pakiet benefitów (m. in. Opieka medyczna PZU, ubezpieczenie grupowe, karta multisport)
Aplikuj online