Główny Specjalista ds. Zamówień Publicznych, Warunków Kontraktowych

Pro-Tra Building Sp. z o.o. to Polska firma z 30 letnią tradycją.

Specjalizujemy się w sektorach budownictwa: drogowego, kubaturowego, sieci i instalacji sanitarnych, elektrycznych, teletechnicznych oraz hydrotechnicznych.

Kompleksowo realizujemy inwestycje drogowe – projektujemy, budujemy i oddajemy do użytkowania.

Zatrudniamy ponad 300 pracowników, posiadamy własną bazę transportową, park specjalistycznych maszyn, wytwórnię mas bitumicznych, laboratorium oraz kopalnię kruszyw.

Do naszego zespołu poszukujemy kandydatów na stanowisko:

Główny Specjalista ds. Zamówień Publicznych, Przygotowania i Realizacji Warunków Kontraktowych

Wymagania:

  • Minimum 5 lat doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku
  • Wykształcenie wyższe techniczne budowlane
  • Znajomość procesu budowlanego
  • Znajomość Ustawy Prawa  Zamówień Publicznych
  • Praktyczna znajomość i umiejętność sporządzania dokumentów formalnych z zakresu procesu przetargowego i  realizacji budów
  • Umiejętność obsługi pakietu  MS Office, w szczególności MS Word, Excel, Outlook, programu kosztorysowania Norma
  • Doświadczenie przy zawieraniu umów o roboty budowlane
  • Doświadczenie w pracy przy realizacji Kontaktów  w tym  w oparciu o FIDIC
  • Umiejętność sporządzania kosztorysów w oparciu o KNR, sporządzanie  przedmiarów robót na podstawie dokumentacji technicznej
  • Umiejętności negocjacyjne i analitycznego myślenia
  • Dobra organizacja pracy, samodzielność, umiejętność ustalania priorytetów, odpowiedzialność
  • Umiejętność pracy pod presją czasu

Zakres obowiązków :

  • Identyfikacja  warunków kontraktowych wszystkich stron Umowy
  • Analiza dokumentacji technicznej, przedmiarów robót, specyfikacji  technicznych
  • Kosztorysowanie robót budowlanych ( priorytetowa  branża : drogi)
  • Rozpoznanie  zakresów robót nieobjętych  Kontraktem oraz składanie wniosków roszczeniowych w zakresie robót dodatkowych
  • Analiza  dokumentów przetargowych danego postępowania przetargowego
  • Przygotowanie dokumentów dla danego postępowania przetargowego oraz składanie  oferty zgodnie z warunkami określonymi w  SWZ
  • Współdziałanie z innymi komórkami organizacyjnymi w zakresie realizacji kontraktów, przygotowania przetargów
  • Uczestnictwo w naradach technicznych, negocjacjach z zamawiającym w zakresie zawierania umów, roszczeń i robót dodatkowych itp. oraz przygotowywanie niezbędnych dokumentów w ramach realizowanych zadań
  • Współpraca przy zawieraniu umów o roboty budowlane
  • Monitorowanie procesu prac projektowych realizowanych w systemie  zaprojektuj i wybuduj

 

Oferujemy:

  • Pewne i stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę
  • Nowoczesne narzędzia pracy
  • Atrakcyjne wynagrodzenie adekwatne do osiąganych wyników
  • Możliwość rozwoju
  • Współpracę z doświadczoną kadrą
  • Pakiet benefitów (m. in. Opieka medyczna PZU, ubezpieczenie grupowe, karta multisport)

Zakres obowiązków:

  • Prowadzenie pełnej księgowości spółki zgodnie z obowiązującymi przepisami

  • Dekretowanie i księgowanie dokumentów w systemie księgowym

  • Kontrola dokumentów pod względem formalnym i rachunkowym

  • Prowadzenie rozliczeń z ZUS i US, sporządzanie deklaracji podatkowych wymaganych przepisami prawa podatkowego (CIT, VAT, VAT-UE, JPK i inne)

  • Udział w sporządzaniu rocznych sprawozdań finansowych

  • Sporządzanie miesięcznych raportów na potrzeby zarządu oraz instytucji zewnętrznych

  • Sporządzanie raportów na potrzeby GUS

  • Prowadzenie ewidencji środków trwałych spółki

  • Odpowiedzialność za procedurę potwierdzania sald z kontrahentami, rozliczanie inwentaryzacji aktywów firmy, prowadzenie wszystkich ewidencji księgowych

  • Wprowadzanie płatności do bankowości elektronicznej

  • Współpraca z innymi działami firmy

Wymagania:

  • Wykształcenie w zakresie rachunkowości lub ekonomii

  • Kilkuletnie doświadczenie w pracy na stanowisku księgowym

  • Dobra znajomość przepisów podatkowych, ustawy o rachunkowości, przepisów ustawy o systemie ubezpieczeń społecznych oraz pozostałych przepisów niezbędnych do realizacji obowiązków

  • Umiejętność szybkiego diagnozowania i rozwiązywania problemów, analizy danych, wyciągania wniosków, planowania i monitorowania działań pod względem ich kosztów i efektywności

  • Dokładność, odpowiedzialność, terminowość i dobra organizacja pracy

  • Znajomość programu Enova

Oferujemy:

  • Pewne i stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę lub działalności gospodarczej (B2B)

  • Ciekawą pracę w firmie o ustabilizowanej pozycji na rynku

  • Wynagrodzenie adekwatne do posiadanego doświadczenia i umiejętności

  • Możliwość rozwoju zawodowego oraz niezbędne narzędzia pracy

  • Pracę w zgranym i ambitnym zespole

  • Pakiet benefitów (m. in. Opieka medyczna PZU, ubezpieczenie grupowe, karta multisport)

Aplikuj online


SPRAWDŹ INNE OFERTY KARIERY