Specjalista ds. Przygotowania i Realizacji Kontraktów, Kosztorysant

Pro-Tra Building Sp. z o.o. to Polska firma z 30 letnią tradycją.

Specjalizujemy się w sektorach budownictwa: drogowego, kubaturowego, sieci i instalacji sanitarnych, elektrycznych, teletechnicznych oraz hydrotechnicznych.

Kompleksowo realizujemy inwestycje drogowe – projektujemy, budujemy i oddajemy do użytkowania.

Zatrudniamy ponad 300 pracowników, posiadamy własną bazę transportową, park specjalistycznych maszyn, wytwórnię mas bitumicznych, laboratorium oraz kopalnię kruszyw.

Do naszego zespołu poszukujemy kandydatów na stanowisko:

Specjalista ds. Przygotowania i Realizacji  Kontraktów, Kosztorysant

Wymagania:

  • Wykształcenie: średnie lub wyższe techniczne (preferowane: budownictwo, inżynieria drogowa)
  • Minimum 2 lata doświadczenia na podobnym stanowisku w branży drogowej lub infrastrukturalnej
  • Znajomość zasad kosztorysowania robót budowlanych, drogowych, sieciowych
  • Biegła obsługa programów do kosztorysowania (np. Norma) oraz dobra znajomość pakietu MS Ofifice (Excel, Word)
  • Umiejętność czytania dokumentacji technicznej i rysunków projektowych
  • Umiejętność redagowania korespondencji na potrzeby realizowanych budów

 

Zakres obowiązków :

  • Sporządzanie kosztorysów ofertowych, inwestorskich i powykonawczych na podstawie dokumentacji projektowej
  • Sporządzanie przedmiarów robót
  • Analiza projektów budowlanych, przedmiarów, specyfikacji technicznych i innych materiałów przetargowych
  • Dobór odpowiednich norm i cen jednostkowych robót z uwzględnieniem aktualnych uwarunkowań rynkowych
  • Przygotowywanie i aktualizacja wycen robót drogowych, ziemnych i infrastrukturalnych
  • Współpraca z działem realizacji i zaopatrzenia w celu przygotowania ofert
  • Utrzymywanie kontaktu z klientami i partnerami biznesowymi w zakresie ustaleń kosztorysowych
  • Analiza kosztowa alternatywnych rozwiązań projektowych
  • Weryfikacja ofert podwykonawców oraz sporządzanie porównań kosztowych
  • Ścisła współpraca z działem zakupów i działem realizacji inwestycji

 

Dodatkowe kompetencje:

  • Dokładność w pracy
  • Dobra organizacja pracy i terminowość
  • Umiejętność pracy zespołowej i komunikatywność
  • Umiejętność pracy pod presją czasu
  • Samodzielność w działaniu
  • Odpowiedzialność za powierzone zadania
  • Otwartość na zmiany i chęć rozwoju

 

Oferujemy:

  • Pewne i stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę
  • Nowoczesne narzędzia pracy
  • Atrakcyjne wynagrodzenie adekwatne do osiąganych wyników
  • Możliwość rozwoju
  • Współpracę z doświadczoną kadrą
  • Pakiet benefitów (m. in. Opieka medyczna PZU, ubezpieczenie grupowe, karta multisport)

 

Zakres obowiązków:

  • Prowadzenie pełnej księgowości spółki zgodnie z obowiązującymi przepisami

  • Dekretowanie i księgowanie dokumentów w systemie księgowym

  • Kontrola dokumentów pod względem formalnym i rachunkowym

  • Prowadzenie rozliczeń z ZUS i US, sporządzanie deklaracji podatkowych wymaganych przepisami prawa podatkowego (CIT, VAT, VAT-UE, JPK i inne)

  • Udział w sporządzaniu rocznych sprawozdań finansowych

  • Sporządzanie miesięcznych raportów na potrzeby zarządu oraz instytucji zewnętrznych

  • Sporządzanie raportów na potrzeby GUS

  • Prowadzenie ewidencji środków trwałych spółki

  • Odpowiedzialność za procedurę potwierdzania sald z kontrahentami, rozliczanie inwentaryzacji aktywów firmy, prowadzenie wszystkich ewidencji księgowych

  • Wprowadzanie płatności do bankowości elektronicznej

  • Współpraca z innymi działami firmy

Wymagania:

  • Wykształcenie w zakresie rachunkowości lub ekonomii

  • Kilkuletnie doświadczenie w pracy na stanowisku księgowym

  • Dobra znajomość przepisów podatkowych, ustawy o rachunkowości, przepisów ustawy o systemie ubezpieczeń społecznych oraz pozostałych przepisów niezbędnych do realizacji obowiązków

  • Umiejętność szybkiego diagnozowania i rozwiązywania problemów, analizy danych, wyciągania wniosków, planowania i monitorowania działań pod względem ich kosztów i efektywności

  • Dokładność, odpowiedzialność, terminowość i dobra organizacja pracy

  • Znajomość programu Enova

Oferujemy:

  • Pewne i stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę lub działalności gospodarczej (B2B)

  • Ciekawą pracę w firmie o ustabilizowanej pozycji na rynku

  • Wynagrodzenie adekwatne do posiadanego doświadczenia i umiejętności

  • Możliwość rozwoju zawodowego oraz niezbędne narzędzia pracy

  • Pracę w zgranym i ambitnym zespole

  • Pakiet benefitów (m. in. Opieka medyczna PZU, ubezpieczenie grupowe, karta multisport)

Aplikuj online


SPRAWDŹ INNE OFERTY KARIERY