Pro-Tra Building Sp. z o.o. to Polska firma z 30 letnią tradycją.
Specjalizujemy się w sektorach budownictwa: drogowego, kubaturowego, sieci i instalacji sanitarnych, elektrycznych, teletechnicznych oraz hydrotechnicznych.
Kompleksowo realizujemy inwestycje drogowe – projektujemy, budujemy i oddajemy do użytkowania.
Zatrudniamy ponad 300 pracowników, posiadamy własną bazę transportową, park specjalistycznych maszyn, wytwórnię mas bitumicznych, laboratorium oraz kopalnię kruszyw.
Do naszego zespołu poszukujemy kandydatów na stanowisko:
Specjalista ds. Przygotowania i Realizacji Kontraktów, Kosztorysant
Wymagania:
- Wykształcenie: średnie lub wyższe techniczne (preferowane: budownictwo, inżynieria drogowa)
- Minimum 2 lata doświadczenia na podobnym stanowisku w branży drogowej lub infrastrukturalnej
- Znajomość zasad kosztorysowania robót budowlanych, drogowych, sieciowych
- Biegła obsługa programów do kosztorysowania (np. Norma) oraz dobra znajomość pakietu MS Ofifice (Excel, Word)
- Umiejętność czytania dokumentacji technicznej i rysunków projektowych
- Umiejętność redagowania korespondencji na potrzeby realizowanych budów
Zakres obowiązków :
- Sporządzanie kosztorysów ofertowych, inwestorskich i powykonawczych na podstawie dokumentacji projektowej
- Sporządzanie przedmiarów robót
- Analiza projektów budowlanych, przedmiarów, specyfikacji technicznych i innych materiałów przetargowych
- Dobór odpowiednich norm i cen jednostkowych robót z uwzględnieniem aktualnych uwarunkowań rynkowych
- Przygotowywanie i aktualizacja wycen robót drogowych, ziemnych i infrastrukturalnych
- Współpraca z działem realizacji i zaopatrzenia w celu przygotowania ofert
- Utrzymywanie kontaktu z klientami i partnerami biznesowymi w zakresie ustaleń kosztorysowych
- Analiza kosztowa alternatywnych rozwiązań projektowych
- Weryfikacja ofert podwykonawców oraz sporządzanie porównań kosztowych
- Ścisła współpraca z działem zakupów i działem realizacji inwestycji
Dodatkowe kompetencje:
- Dokładność w pracy
- Dobra organizacja pracy i terminowość
- Umiejętność pracy zespołowej i komunikatywność
- Umiejętność pracy pod presją czasu
- Samodzielność w działaniu
- Odpowiedzialność za powierzone zadania
- Otwartość na zmiany i chęć rozwoju
Oferujemy:
- Pewne i stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę
- Nowoczesne narzędzia pracy
- Atrakcyjne wynagrodzenie adekwatne do osiąganych wyników
- Możliwość rozwoju
- Współpracę z doświadczoną kadrą
- Pakiet benefitów (m. in. Opieka medyczna PZU, ubezpieczenie grupowe, karta multisport)
Zakres obowiązków:
-
Prowadzenie pełnej księgowości spółki zgodnie z obowiązującymi przepisami
-
Dekretowanie i księgowanie dokumentów w systemie księgowym
-
Kontrola dokumentów pod względem formalnym i rachunkowym
-
Prowadzenie rozliczeń z ZUS i US, sporządzanie deklaracji podatkowych wymaganych przepisami prawa podatkowego (CIT, VAT, VAT-UE, JPK i inne)
-
Udział w sporządzaniu rocznych sprawozdań finansowych
-
Sporządzanie miesięcznych raportów na potrzeby zarządu oraz instytucji zewnętrznych
-
Sporządzanie raportów na potrzeby GUS
-
Prowadzenie ewidencji środków trwałych spółki
-
Odpowiedzialność za procedurę potwierdzania sald z kontrahentami, rozliczanie inwentaryzacji aktywów firmy, prowadzenie wszystkich ewidencji księgowych
-
Wprowadzanie płatności do bankowości elektronicznej
-
Współpraca z innymi działami firmy
Wymagania:
-
Wykształcenie w zakresie rachunkowości lub ekonomii
-
Kilkuletnie doświadczenie w pracy na stanowisku księgowym
-
Dobra znajomość przepisów podatkowych, ustawy o rachunkowości, przepisów ustawy o systemie ubezpieczeń społecznych oraz pozostałych przepisów niezbędnych do realizacji obowiązków
-
Umiejętność szybkiego diagnozowania i rozwiązywania problemów, analizy danych, wyciągania wniosków, planowania i monitorowania działań pod względem ich kosztów i efektywności
-
Dokładność, odpowiedzialność, terminowość i dobra organizacja pracy
-
Znajomość programu Enova
Oferujemy:
-
Pewne i stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę lub działalności gospodarczej (B2B)
-
Ciekawą pracę w firmie o ustabilizowanej pozycji na rynku
-
Wynagrodzenie adekwatne do posiadanego doświadczenia i umiejętności
-
Możliwość rozwoju zawodowego oraz niezbędne narzędzia pracy
-
Pracę w zgranym i ambitnym zespole
-
Pakiet benefitów (m. in. Opieka medyczna PZU, ubezpieczenie grupowe, karta multisport)
Aplikuj online